Blää måndag

Tror att sömnbristen börjar komma ikapp mig nu faktiskt. Var helt död när jag skulle ur sängen imorse. Snoozade ett bra tag innan jag lyckades samla krafter och ta mig in i duschen. Att det ska vara så svårt? Helt galet. Aja nu är jag uppe iaf, smått huvudvärk innan dagen ens satt igång. Nice! Vi ska få introduktion till arbetsrätt uppsatsen idag så verkar inte bli en alltför jobbig dag med massa lagar och annat att ta in. Så jag ska nog klara mig ganska bra.

Annars idag har jag lite att stå i. Måste tvätta och packa så jag har det klart. Städa rummet kanske så det ser trevligt ut när jag åker hem. Eller helst att det ser trevligt ut när jag kommer tillbaka haha.

För övrigt känns mina armar helt slöa idag. Att bära tv upp och ner för 2 trappor två gånger var inte att leka med måste jag säga. Är ju tungt eller egentligen inte jätte tungt men otympligt. Jag har inte tillräckligt långa armar för att få ett bra tag runt. Nya är på plats iaf så ska väl inte vara helt negativ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0