Älskar att sova

Tror jag har haft en förkylning eller har fortfarande som ligger och bubblar utan att bryta ut som gör att jag har huvudvärk och småvärk i hela kroppen faktiskt så bestämde mig att verkligen sova ut idag och inte hoppa upp ur sängen när jag vaknade. Men blev väckt runt 8-9 nångång av campushälsan som sa att kuratorn jag skulle till idag kl 10 var sjuk, så hon ska återkomma med en ny tid. Så det var bara till att vända på mig och låtsas som om att jag inte vaknat alls och somnade om. Sen vaknade jag klockan 11 och det kändes nice faktiskt. Vad dagen har att erbjuda vet jag inte. Måste iaf ta mig till affären och köpa mjölk. Är typ det som går åt mest i mitt hushåll nu när jag dricker shakes två gånger om dan. Sen skulle jag kanske behöva röja i mitt rum, typ dammsuga och bädda rent i sängen. På tal och det skulle jag behöva tvätta också. Men har ju hela dan på mig så varför stressa. Idag ska jag bara ta det lugnt, lyssna på musik och kanske se på en film.

Dagens citat!
"Det är bättre att vara tyst och låta folk tro att man är korkad, än att öppna käften och bevisa att de har rätt."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0