10 saker du inte visste om mig

Blev lite inspirerad av Sandras och Emilias listor tidigare men har tagit mig några dagar att verkligen få ner det jag ville få in. Men nu tror jag att jag är nöjd med den lista jag knåpat ihop.

1. Är skit rädd för spindlar. Tycker de är det äckligaste som finns. Jag får typ panik om det finns en i närheten. Kommer ihåg på min gymnasieskola att de hade en i samma rum som reptilerna och kan säga att jag inte gick längre in i det rummet än jag behövde för att hålla på med ormarna och ödlorna. Sen en dag så sa de att spindeln rymt så den var någonstans i rummet. Gissa vem som inte gick in där mer på den terminen.


2. Anser att jag mognat mycket som person av att flytta till Örebro.


3. Jag har kräkfobi. Jag får typ panik när jag själv är illamående och jag tål inte om någon står och hulkar bredvid mig. Då mår jag också illa så är det någon som håller på att spy får jag alltid kuta därifrån. Kommer ihåg när jag var mindre när mina syskon var magsjuka eller när någon annan satt på toan och spydde. Jag fick sätta på min walkman med musik i öronen så jag inte kunde höra.


4. Jag är tidsoptimist. Då menar jag att jag alltid kommer för tidigt istället för försent. Beroende på vad det är förstås men i vanlig ordning är jag alltid där ett tag för tidigt och ännu tidigare om jag inte vet vart jag ska vara.


5. Ibland när jag behöver tänka så kan jag gå till kyrkogården och sätta mig vid minneslunden. Det är alltid lugnt och fridfullt där.


6. Jag tror på livet efter döden. Det för att jag varit med om vissa saker som kanske skulle skicka vissa människor till psyket. Man kan inte förklara allt med vetenskap!


7. Jag tror inte på att det finns en eller någon gud. Jag tror på ödet och att ens beslut påverkar det man gör. Jag tror därför inte heller på tur och otur, jag anser att det är slumpen och ödet som gör att ibland blir det ”rätt” och ibland ”fel”.


8. Innan jag dör vill jag åka till Nya Zeeland.


9. Jag har alltid varit fascinerad av vulkaner. När jag var yngre ville jag jobba med att utforska och studera vulkaner när jag blev stor. Nu har jag insett att det är en svår business att jobba med och att man måste ha en jävla tur om man ska tjäna några pengar på det.


10. Jag tycker att det är attraktivt med män i race overall. Kanske är en skada efter att ha kollat på bilracing hela mitt liv. Det går inte att förklara men rätt person så är det sjukt snyggt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0