Sommarstädning

Har varit iväg på morgonen till Nina och skrivit klart opponeringen till morgondagen, då det är opponering på arbetsrättsuppsatserna. Känner dock att våran tid suger, vi har 16-19, skit kul! Kalla mig partisk men vår uppsats är iaf inte värst.

Just nu håller jag på att sommarstäda lite. Man kan lika gärna börja med det man kan göra. Så har precis gjort klart badrummet så nu är det skinande rent där inne. Funderar nu på om jag ska köra mitt fönster och sen låta resten vara för är ingen idé att damma nu det är för mycket saker. Kanske ska kolla och börja planera vad jag ska ha med mig hem. Kommer mest bli kläder men man vet aldrig om man hittar något annat roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0