Sommar, sommar och sol...

Dagen har spenderats i Lyssnarängen idag igen. Jag och Emilia åkte dit redan kl 9, Anna kom lite efter. Det var hur skönt som helst innan solen blev för stark. Blåste en hel del och det var jätteskönt i vattnet. Underbart! Emilia och jag var nog smått lättroade där vi wiiie:ade mellan vågorna. Sen blev jag mobbad också. En aning mycket solkräm på ryggen kanske och glasögon på sjalen när jag inte ville sola ansiktet mer. Men det var en skoj dag igen.

Sen jag kommit hem har jag tvättat och läst. Orkar inte göra så mycket mer i den här värmen men det är tur att mitt rum är svalast i hela huset.


Emilias kärleksförklaring, lite ego kanske?

Såhär kan man ju också se ut, haha

Älskar mitt hår när det får soltorkas men var lite väl blåsigt.


Kommentarer
Postat av: Emilia

haha bilderna är fantastiska

2010-07-13 @ 21:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0