Intressant

Här vaknar man och logga in. Tänkte vaffan har hänt med min blogg och inser att de än en gång gjort om i den. Eller inte bloggen utåt men det ingen annan ser inåt. Återstår att se om detta är bättre eller sämra än det förra som var sämre än det första. Men lite förändring och uppgradering har man väl aldrig dött av.

Vad jag ska göra idag vet jag inte. Sitter nu och äter gröt och dricker mango jouice. Vet det låter lite konstigt och är nått arabiskt påfund tror jag. Vi drack det i Egypten första gången och det är jätte gott. Osama dricker det så då köper de också sån juice. Rekommenderar att testa.

Iaf så har jag inga som helst planer för dagen mer än att softa. Eventuellt om jag får med mamma ska vi ta isär idas säng eftersom den tar så mycket plats och hon knappt är här längre. Det behövs en kvinna som jag för att fixa detta för det gör inte Osama haha. Kompicerat med IKEA möbler vettu. Annars kanske jag ska gå upp till Gränby centrum och se om de har nått roligt kvar på rean eller om det ens finns nån rea kvar? Vissa har det iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0