I´m alive!

Ja jag lever faktiskt fortfarande efter mycket om och men. Gårdagens fest var den bästa och roligaste på mycket länge. Det även fast ett missförstånd gjorde att den fick ett lite mer olyckligt slut men det löste sig och blev bra. Kan bara säga att jag aldrig varit så rädd i hela mitt liv.

Iaf så började kvällen här, det tog sig lite långsamt först då vi som bodde i korridoren gick runt till varandra och bjöd på något att dricka i våra rum, samtidigt satt Emelie som var födelsedagsbarn i köket med kompisar. Efter 21 nån gång drog det verkligen igång på allvar och mer folk trillade in. Sen var det fullt ös medvetslös som gällde.

Nån gång ganska sent så fick folk för sig att vi skulle ut på krogen så det blev taxi ner till Strömpis. Tror faktiskt att jag gillar stället riktigt bra då det var väldigt blandad musik på ena dansgolvet (allt från Green Day, rock, schlager och ronny & ragge haha). Jag tog mig också en sväng om med en kille. Det blev bugg för hela slanten tills en vakt sa åt oss att lugna ner oss. Antar att man inte får dansa bugg på krogen längre!

Kom hem nång gång runt 03 och satt i köket och pratade med Emelie, Janne och Adde till efter 05 då Adde somnade på soffan och vi andra gick och la oss...

Idag är jag väldigt trött och seg men mår ypperligt. Det är iaf värt det efter gårdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0