Lite bättre

Det går framåt med min "smärta". Har faktiskt inte tagit någon ipren idag eftersom jag tog 2 igår och det är på tog för mycket för att vara jag. Just nu känns inflammationsområdet mycket bättre, fick flourtabletter av Nina också så det här ska nog bli bra i slutändan utan att jag behöver åka till tandläkarn. Dock känner jag mig kanske inte sådär jätte mycket piggare så jag ska nog lägga mig en stund. Huvudet värker fortfarande men det är väl bara att leva med det.

Ska iaf över till Emelie senare och äta tårta. Blir nog inte jätte mycket tårta för min del eftersom jag knappt är hungrig eller sugen på att äta över huvudtaget. Men kan ju vara trevligt att träffa lite folk.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Det kan man verkligen fråga sig;)



Får prova bättre munskölj, några förslag? ska även prova vitaminer då brister av olika saker kan påverka tandköttet.

2010-02-10 @ 18:38:30
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag har oxå tänkt betala snart. Men jag kan maila er ikväll för de e väl bara att dela summa som är kvar på fyra och tar bort matkostnaden för emilia

2010-02-11 @ 07:06:59
Postat av: Jimmyelin

I enjoyed my visit. Greetings from Germany

2011-01-27 @ 07:44:07
URL: http://jimmyelin.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0