En av de dagarna...

Då allt blir fel och inget blir som det ska. Saker misstolkas och man blir irriterad. Jag skyller det dock inte på någon, vi var nog lika bra kålsupare hela bunten idag och vi är alla envisa som satan. Har iaf talat ut om problemet och det känns lugnt, ibland reagerar man innan man hinner tänka och ibland känner man sig uppgiven och blir irriterad. Just nu är jag helt slut, huvudvärken vägrar ge med sig.

Jag har en uppgift som jag inte riktigt vet hur jag ska lösa eftersom jag inte får säga något till någon (inte ens min grupp eftersom de har sin egen uppgift de inte får berätta för mig). Det är inför ännu en förhandlingsövning och yes med helt andra förutsättningar än vi haft förr. Men det ska väl inte vara lätt? Måste läsa på lite om kollektivavtal känner jag.

Men nu är det helg för min del så det blir ett senare problem. Var menat att jag skulle tvätta men har inte alls lust med det. Lägga mig och dö ett tag kanske? Så blir jag förhoppningsvis av med huvudvärken. Tror det är den som påverkar mig mest just nu. Inte på humör alls och det är väl bara skit på tv ikväll också?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0