Trött!!

Varit i stan hela natten på Lucia movie night.. började väl vid sisådär 23.30 och tror jag var hemma 08.30. Vi fick iaf se tre filmer (127 timmar, love and other drugs och the town), en trollkarl, extra materian till Tron i 3D och så var där tävligar och annat. Jag tycker att det var ganska trevligt och mysigt fast jag var jävligt trött. Tror inte att det direkt hjälpte att filmerna var väldigt lika varandra. Hade varit kul med lite variation men men. Har aldrig varit med om att det hållit på så länge förut heller.

Så jag har sovit sisådär 4 timmar när jag kom hem. Ville inte sova mer eftersom jag vill kunna sova inatt och komma upp i tid imorgon för att sätta igång med analysen av uppsatsen då jag gjorde klart med resultatet igår. Så på två dygn har jag nog inte sovit med är 9 timmar, hårt att ligga på topp.

Nu måste jag in med lite text till min analysmetod sen på möte med mig handledare och efter det ska jag hem och dö lite haha. Har även lite ärenden till bibblan och posten innan jag kan slappa.

Kommentarer
Postat av: Emilia

har du resultat o analys under olika rubriker?

eller har du metod o analys samma?

2010-12-13 @ 15:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0