Inte mycket bloggande just nu

de senaste dagarna har jag knappt varit hemma och därför inte heller hunnit med att blogga. I stort sätt känns det som att jag sovit, ätit och umgåtts med folk. Har stuckit tidigt på dagen och sen kommit hem sent.

Idag är jag dessutom skittrött. Var skitkul igårkväll, har officiellt min allra första minneslucka. Det är helt svart men inte så konstigt om nu Anna fick mig till att dricka tequila. Men är läskigt när man verkligen inte kan minnas någonting, när allt är helt svart och man inte alls känner igen saker folk pratar om. Jag vet iaf att jag inte gjorde något dumt under tiden jag uppenbarligen inte minns.


Kommentarer
Postat av: emilia

haha kan trösta dig med att både jag o Rebecka också har minnesluckor:) Hur kom vi ex ner på stan åkte vi en eller två taxi?

2010-12-26 @ 19:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0