Har någon sett min motivation?

Idag är verkligen en sån dag då ingenting händer. Känns som att jag mest sitter och stirrar på skärmen framför mig. Tankarna står helt still faktiskt. Inte ett dugg går in eller ut genom mitt huvud just nu. Jag har inte tid med det heller eftersom jag gillar när det är helg och jag inte behöver plugga om jag jobbat på bra under veckan. Förresten är det bara jag som tyckte att det precis var helg?

Har iaf lagt in text om maktstrukturer och könsordning i min uppsats, nu ska lite text om könssegregering in också. Sen tror jag faktiskt att jag skiter i det här för idag. Sätter mig och letar artiklar eller något istället. Det måste ju göras i vilket fall som helst.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Här står också tankarna stilla. Har ju bara 2 veckor kvar på hela utbildningen så jag borde vara taggad till tusen men icke! Sitter mest och segar och känner att jag vill gå och sova.

2010-12-02 @ 17:30:13
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0