Spelkväll

När man har dåligt med cash och är student vad gör man en fredagskväll? Jag vet inte vad ni sysslat med men själv har jag spenderat kvällen hos Emilia och med massor av sällskapsspel. Jag, Emelie och Emilia hann igenom ett par innan det var dags att åka hem. Först spelade vi nått björnspel som var Emilias, nått konstigt kortspel som var så förvirrande att det bara blev en omgång, efter det spelade vi FF med Bert, det var nog roligare när jag var yngre haha. Vi tog en snabb runda True och false, men det gick ganska fort eftersom vi nog inte förstod oss på det. Efter det var vi nog fast med Uppsalaspelet i någon timme, ungefär som Monopol men med Uppsalagator och lite annorlunda. Sist men inte minst spelade vi Så kan det låta (tror jag det hette, Emelie du får rätta mig annars) och höjdpunkten måste ha varit när jag ritade en tjur och Emilia gissade på "är det en kanin". Kände mig lite förolämpad där! hahaha

I vilket fall som helst har det varit en trevlig kväll. Synd att man inte gör det oftare, men det ska det bli ändring på!

Nu ska jag gå och lägga mig, måste upp ganska tidigt imorgon, vi ska nämligen på American car show.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0