Next big thing?

Talar förståss om Adam Lambert. Har inte hunnit nämna honom mycket i min blogg än men tycker att hans musik är riktigt bra nu när jag verkligen tillåtit mig att lyssna på båda hans skivor på spotify (Take one och For your entertainment).
Hans stora låt just nu är väl "What do you want from me" men lovar att det finns flera godbitar på skivorna. Men verkar som att denna låt verkligen satt honom på musikkartan som spridit sig runt om i världen. "Manliga" Lady Gaga? Iaf så tycker jag att han förtjänar det. Är det inte konstigt iblad hur det går bra för vissa Idol ettor men inte andra? Adam blev tvåa och ettan har man inte hört mycket från? Men om man tänker Kelly Clarksson som vann och blev stor (jag vet finns fler ex. men jag gillar Kelly bäst).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0