Good morning!

Guuuuud så skönt!! Är underbart pigg idag, nästan ohälsosamt pigg om man kan vara det? Tror solen igår gjorde susen och jag vaknade till igen. Det är soligt och fint idag också. I like! Dock måste jag spendera tid på universitetet och gå igenom grejen inför förhandlingen om övergång av verksamhet imorron. Läsa lite lagar och annat. Sen gå igenom lite gamla tentor. Skulle ljuga om jag inte börjar bli lite nervös inför tentan och jag brukar aldrig vara nervös inför tentor!

Nu ska jag äta lite frukost och bjuder samtidigt på en låt som jag tycker är hur skön som helst. =)

Ironik - Stay with me


Kommentarer
Postat av: Ida Törnqvist - konstblogg

tack så mkt :D va kul att du gillar det!

har du gjort din bloggdesign själv?

2010-04-12 @ 12:15:40
URL: http://myblueworld.blogg.se/
Postat av: Ida Törnqvist - konstblogg

hehe okej nice :)

Ja photoshop är riktigt bra grejjer :)

2010-04-12 @ 14:11:24
URL: http://myblueworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0