Vill kräkas på...

... Kvalitativ och kvantitativ design. Har suttit med våran examinationsuppgift som är ett fall sen straxt efter 12. Har inte mycket kvar men det är svårt att få grepp på allt. Det är så mycket som snurrar i huvudet och så mycket man vill ha med men det går inte så man får försöka avgränsa sig lite. Krångliga är också att inte spinna iväg och skriva om fel sak på fel plats och sen återupprepa sig senare. Tror det är det svåraste faktiskt. Men tror jag fått till det någorlunda bra iaf. Tillräckligt för att jag nu ska lägga ner för dagen och ta den sista frågan och sista delfrågan imorron. Mitt huve pallar inte mer just nu. Tycker ändå jag varit ganska produktiv med nästan 2 A4 sidor av krångel. Men så är det ibland. Kommer nog får skriva om lite av det jag redan skrivit men tror jag får göra det hemma vid min stationära dator och inte här på min lilla. Behöver lite perspektiv.

aja nu ska jag spela lite fia med knuff haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0