Vill ha!

Tror jag skrev ett inlägg för flera månader sen och sa att jag ville ha denna parfym: J Lo Miami Glow. Anledningen till att jag inte kunde köpa den var att det var sagt att den slutat tillverkas eller att den helt enkelt inte såldes i sverige längre. Men för några veckor sen såg jag den på Åhléns igen och blev skit sugen. Luktar precis lika gott som när jag luktade på den förr. Jag har nu tänkt köpa den eftersom jag fick 20% på valfri vara på Åhléns fram till den 24e. Tycker dock att den kanske är lite mer somrig i doften men man vet ju inte den kan ju försvinna eller ta slut så kommer köpa den iaf.

Nu känner jag mig lycklig. Håll tummarna för att den finns kvar när jag kommer ner på stan (imorron kanske).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0