Uppe med tuppen!

Knappast. Då har tuppen försovit sig så det skriker om det. Vilken tid är uppe med tuppen egentligen? 6 eller 7? hmmm. Det kan ju jag fundera på idag. Kanske göra en liten research över hur uttrycker kom fram.

Skämt å sido. Har sovmorron idag så kände inte för att gå upp före 9 iaf. Men nu är jag uppe och jag har duschat. Ska greja lite med papper till Uppsats handledningen senare idag. Efter den blir det träning. Sköööönt! Tror faktiskt att jag har träningsvärk från idag men bara i musklerna på sidorna dvs ryggmusklerna med de som sitter mer på sidorna. Lite besviken på att jag inte får någon direkt träningsvärk av träningen. Så är att pusha på, har börjat pusha mig själv lite längre varje gång. Känns hur skönt som helst.

Kommentarer
Postat av: Nina

Kuckelikuuu, klockan är sjuuu?

2009-11-10 @ 11:24:55
URL: http://finanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0