Vaddå Medmänsklighet??

Man kan inte tvinga upp en stackars student före 7 på morgonen. Speciellt inte bara en gång mitt i veckan sådär.

Man är faan inte van!

Det resulterar i en halvdöd student... Det kommer bli intressant. Sover på Hannas föreläsningar i vanliga fall.. Idag hallelujah kommer jag definitivt sova. Kanske ska ta med mig något ätbart för att hålla ögonen öppna??

Ingen som har en Kalle anka tidning att låna ut?? Eller en bra skvaller blaska kanske??

Ska sola senare iaf kanske gör mig gott. Annars kommer dagen bestå av städning och tvättning samt att jag måste packa. Hem till Uppsala imorron =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tar gärna en fika nån dag eller vad säjs om en glass vid ån om vädret tillåter....

Jag kan typ när som, sitter ändå bara och pillar på den satans uppsatsen hela dagarna

2009-05-19 @ 13:38:36
Postat av: Emilia

Jag och teknik är ingen lyckad kombo=):

2009-05-19 @ 13:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0