Ja jag är en svag människa!

Det av anledningen att jag givit in för Twitter. Jag som hade lovat mig själv att inte hoppa på denna trend (också).

Men det funkade några månader tills jag började följa vissa utan att synas eller höras.. Ja man kan ju följa vissa utan att vara med bara man kan länken.

Jag är ju luska och lurka mästaren emellanåt. Vet inte hur många sidor jag lyckats ta mig in på (oops)
Det är inte så att jag är en hacker på heltid bara i smyg för att få tillgång till high res bilder och annat. Jag har ju min partner in crime också ;) Vi kan säga såhär, jag har kontakter hehe.

Tillbaka till twittter. Där finner ni mig på följande länk.. http://www.twitter.com/theEmzi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0