Är jag ett klantarsel?

Svaret är nog: Ja det är jag!

Eller sinnesförvirrad??
Jag ska förklara varför så får ni göra er egen bedömning.

Del 1:
Efter att vi sett på Batman och analyserat inför seminarie på måndag skulle jag och Nina gå till Willys och handla lite.
Och det gör vi. När jag står där i kassan med alla varor och ska betala visar det sig att jag tagit med mig leg. och körkort. Vaffan går ju inte att betala med. Tänkte ju det var lättare att köra korten i fickan istället för hela plånboken. Där fick jag för det! Så jag får ju gå bak till Nina å typ.. huhu Nina jag har ju tagit leg och körkort med mig har du pengar? haha Tur man har sin sugar mummy med sig ibland ;)


Del 2:
På willys mötte jag Nille och Björn också. Eller Nille hejade på mig jag såg dem inte alls och var inne i mina egna tankar. Får iaf ur mig jaha så ni är också här och handlar. Ja vi ska köpa k(å)l säger Nille.. erm jaha kål tänker jag hmm okej.. Sen säger han att de ska grilla, då fattar jag grillkol! haha dum!
Å du ska ha krydda ser jag! erm nej nej eller ja kanske.. så står jag ju med en örtagård krydda i handen.. Vaffan (pinsamt). När jag upptäcker detta inser jag hur konstig jag måste verka och hur pinsamt det blev så jag klämmer ur mig något i stil med: Ja nu kanske jag ska leta redan på Nina ni får ha det så bra. varpå jag springer iväg!


Lysande dag eller vad?? Undra om Emelie vågar lita på mig att färga hennes hår ikväll?? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0