Fysiskt och emotionellt Utmattad

Det är sjukt hur trött man blir av att ligga på playan en hel dag. Är helt utmattad och huvudetvärker. För att inte tala om att jag är ett emotionellt vrak just nu. Fick beskedet från soc när jag kom hem och jag får 578 kr. Kan nån säga mig hur ska jag kunna överleva en hel månad på dessa pengar?! Jag hade iaf ett sammanbrott här på kvällen och kan ju säga att jag nästan inte ville leva. Ja det var så illa, svälta eller hänga sig liksom. prostitution var inget jag föredrog heller.

Mamma och jag har nu kollat igenom de papper jag fick av soc och det visar sig att de gjort 3 väldigt konstiga uträkningar. Då de räknat 2 överföringar från en kompis som en inkomst fast det bara var lånade pengar som jag fick tillbaka. Sen har vi en insättning från min faster som det lär bli massa diskussioner kring men vi får se vad som händer.

Har lugnat ner mig och är helt utmattad som sagt. Orkar helt enkelt inte göra mer just nu, skickade ett mail till min handläggare så får se om hon ringer imorron.

Förlåt alla socionomer, jag vet att många av er är bra personer men vaffan har ni valt för yrke?? Usch det har hamnat på mitt top 5 över mest hatade yrkesgruppen. Inget personligt men så är det just nu.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Sant sant, men hade nog ändå inte gått då det tar 45 min med bil dit, jag hade iaf inte kunnat ta natt passen även med körkort! Men visst hade det underlättat.

2009-07-03 @ 20:02:28
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0