Where we are

Where are you? Skämt och sido.. Westlifes nya skiva heter Where we are och jag måste säga att det är riktigt bra. Som jag sagt tidigare verkar det inte komma ut skivor som jag inte tycker om. Roliga med Westlife är väl ändå att man kan tycka att "boyband" grejen tog slut när 90-talet gjorde det eller har jag fel? Visst gillar jag deras musik men jag var aldrig ett fan som gick på deras konserter och så. Kommer nog inte hända heller. Men de verkar vara ett band som kommer hålla på ett tag till och lyckas bättre än de andra. Som mamma sa när de uppträdde i idol, "de börjar t.o.m bli gråhåriga".

Anyway, en bra skiva... Jag rekommenderar =)


Kommentarer
Postat av: Emilia

BSB är utan tvekan det bästa "pojkbandet";)

2009-12-17 @ 22:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0