Vilken trist dag...

Denna dag går såååå långsamt. Jag har typ varit uppe i 2 timmar bara men det känns som jag varit uppe längre. Skulle gärna lägga mig och kolla på nån film men det innebär tyvärr att jag troligtvis måste fightas med min DVD-spelare i hundra år först. Den har blivit helkostig helt enkelt. Det är inte så jätte roligt att sitta vid skrivbordet heller.

Blir det bättre av att vädret är trist? Nej det är grått, mörkt och tråkigt igen. Jag börjar verkligen tro på växthuseffekten nu. Eller den har ju alltid funnits där men den del som blivit för mycket. Mena de senaste åren har vi haft superkorta vintrar och somrarna har varit gråa och tråkiga med. Det har liksom blivit något mittemellan väder. Varken varmt eller kallt, sol eller snö.

Tror jag ska roa mig med att göra en julig blogglayout istället.

Finn ett fel i den här bilden:


Kommentarer
Postat av: Nina

Ingen snö, månne?

2009-12-05 @ 20:09:35
URL: http://finanina.blogg.se/
Postat av: Emilia

Ingen snö huhu vad har hänt med de vita jularna?

Snön kommer alltid försent då man inte vill ha den typ januari-april.

2009-12-06 @ 13:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0