Timbaland feat. Miley Cyrus

Hörde denna låt på nån utlänsk radiokanal och undrade vad det var för något. Går inte att missa att det är Miley Cyrus som sjunger dock men det lät inte som hennes andra låtar även fast man kan hinta den lite. Något fick mig iaf att reagera. Hade ingen aning om vad låten hette eller något så jag hade nästan gett upp hoppet om att hitta den när jag faktiskt hittade den på en tjejs blogg som jag var in på.

Det är alltså Timbaland som gjort låten med Miley. Tycker det är en lite skum kombo kanske. Men det är väl inte första gången i musikhistorien något sånt hänt. Tycker dock att låten svänger och på något sätt fastnar den.
Lyssna själva.. Vad tycks?

Timbaland feat. Miley Cyrus - We belong to music


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0