Tar det aldrig slut?

Det här är en jävla skit vecka där ingenting går som det ska. Har något med den här jävla uppsatsen funkat? I måndags fick vi inte ut enkäterna eftersom det inte fanns nå folk på universitetet (typ) sen igår det här med SPSS i datasalarna och idag hör och häpna höll vi på att missa den sista lektionen i SPSS. Tack T och M för att ni sa något! Så vi hann inte alls skriva allt vi skulle idag.

Känns som att någon eller något försöker motarbeta oss hela tiden! Nu orkar jag inte ens bli förbannad eller irriterad. Känner mig bara allmänt uppgiven. Tycker att vi får alldelse för lite hjälp och stöd också. Jävla krav på vad man ska göra men liten verkstad i gengäld.

Blir inge slappande nu heller. Ska tvätta om ca 1 timme. Måste städa hemmet mitt och packa eftersom jag åker till Uppsala i helgen. Blir fest med Hagbergarna på lördag. Var också tänkt att åka till Stockholm och hälsa på faster och nya kusinen med men jag tror tyvärr inte att jag kommer hinna det. Har en examinationsuppgift i intervjutolkning att skriva på  som ska vara klar i veckan. Och med det tighta schema vi har kommer det inte finnas mycket tid att skriva på den i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0