Susan Boyle

Ja vad ska man säga om denna kvinna? Vet inte ens om hon vann Britain's got talent eller hur det blev. Har faktiskt inte följt henne haha. Men såg videoklippet när hon chockade alla med sin röst. Det var jätte kul att se faktiskt hur mycket första anblicken av en människa kan betyda så mycket. Mena jag tänkte lite själv, vad är det här nu då?, när hon kom in i bild. Juryn verkar ha gjort det samma haha för de var mäkta överraskade när hon öppnade munnen.

Man kanske kan säga att hon är den manliga Paul Potts?

Hon har iaf släppt en skiva nu som heter: I dreamed a dream. Har lyssnat på den på spotify nu på eftermiddagen. Asså wow, vilken mysig skiva. Precis en sån man bara kan slappa till. Jag var väldigt skeptisk först men när jag väl lyssnade på den så fick jag snabbt ändra mig. Jag är som sagt en allätare i musik och tycker det är kul när man hittar något nytt. (Måste faktiskt erkänna att jag gillar Kents nya skiva mer och mer, vad har hänt med mig?)

Iaf så rekommenderar jag denna skiva! En julklapp kanske? Riktigt fin är den iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0