Se framåt...

Har kommit till insikt med en sak. Man måste ibland se framåt istället för bakåt. Det förflutna kan inte hjälpa ens framtid. Därför kommer det ibland stunder då man måste låta dåtiden gå och leva i nuet. Man kan inte hänga upp sig på allt som hänt. Idag är jag en starkare och bättre människa. Jag vet att jag har bra folk omkring mig även fast det spökar ibland. Det förflutnas spöke. Jag har bestämt mig att han eller hon inte kommer få hemsöka mig mer. Det är dags att släppa taget och vårda det som är nu och kommer.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Håller med dig, det som har hänt har hänt och har säkert lärt en någonting. Men man kan inte låta dåtid förstöra det som är nu och framtiden.

2009-12-17 @ 12:35:32
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com
Postat av: Emilia

Absolut, det är 2008 års upplaga men det enda som egentligen skiljer är att lagarna inte står på samma sida som 2009 års upplaga. När jag läste hade många 2007 års upplaga. 2010 års upplaga har nog inte kommit en heller ( tror de kommer i juli varje år)



så absolut( hehe här blev en lång förklaring)...du kan få den under julen.

2009-12-17 @ 12:40:41
Postat av: Emilia

yes...500 kr!!! DYRT! Nej det är inte många nya, de är bara fula o byter sidor på lagarna...:P

2009-12-17 @ 13:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0