På banan igen

Har sovit otroligt gott inatt. Inte vaknat en enda gång vilket jag gjort flera gånger de föregående nätterna. Det är nästan som om det varit något som jagat och plåga mig i det undermedvetna. Bad iaf om hjälp igår och det verkar ha hjälpt. Dock fortfarande inga svar men så länge det är bra så får det vara så.

Idag drar skrivandet på Uppsatsen igång på allvar och jag är redo. Nu jälvar kör vi! Underbara Nina gjorde ju ett upplägg igår så att vi vet vart vi ska börja. Jag har kopierat och skrivit ut massa papper så nu finns ingen återvändo. Min svarta färg tog dock slut så nu måste jag skicka efter en ny.

Måste ha skrivit ut sjukt mycket den här terminen då jag köpte ny patron när vi började. Tur att svart inte är så dyrt. 149 kr faktiskt.

Nu måste jag äta frukost, packa väskan och göra mig klar. Ska fanemej visa min goda sida idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0