Oj oj det är fredag

Helt galet tycker jag. Vad har hänt med den här veckan? Den har liksom rusat förbi på något underligt sätt. Snart dags att dra sig till univestitetet igen för att fortsätta skriva på uppsatsen. Men resultatdelen på kvalitativ metod blir klar idag och troligtvis diskussionerna på både kvant och kval. Känns som att vi är inne i ett flow.

Är bjuden på fest ikväll också. Men jag pallar inte. Känner att jag inte har tid att ligga bakis imorron heller då jag tänkt shoppa de sista julklapparna sen måste här städas och göra fint innan jag åker hem för julen. Jag kommer nog inte ha mycket övers till sånt månda och tisda eftersom det är sista dagarna att slipa på uppsatsen. Så nej blir en lugn kväll för mig och sovmorron hela helgen för det behöver jag.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jaaa..:D jag bor verkligen inte i barbieland bor i " fryser till dötts land" mitt rum är iskallt.

2009-12-18 @ 10:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0