Lucia

Det är helt galet egentligen att det är Lucia idag, mena det innebär ju 11 dagar kvar till jul och det är inte alls långt. Verkar också som att det för en gångs skull i den här landet är fint väder också. För att inte tala om de små snöflingor som faller ner. Önskade dock att jag kunde njuta en dem. Men som jag mår just nu är det lite svårt.

Det blev mycket snack och annat igår. Massa saker som man trodde var begravda djupt inom en kom upp till ytan. Jag hade jätte trevligt igår men på samma gång mådde jag skit dåligt över vissa saker som hände. Men jag väljer att inte skriva så mycket om det här. Vaknade iaf inatt med hjärtklappning och massa tankar som jag inte kunde få ur mitt huvud men till slut så somnade jag iaf.

Kommer skriva om festen senare när jag kommer hem till Örebro istället. Jag känner inte att jag pallar just nu. Åker för övrigt och ca 2,5 timme. Kände att jag ville åka det tidigare tåget.

Anyway, Glad Lucia allihopa. Hoppas den blir mysig...


Kommentarer
Postat av: Anna

Såg den fina citeringen:) Kul att jag har en läsare i alla fall så jag ska nog försöka bli bättre på uppdateringar.



Hoppas du inte mår allt för jätte dåligt men du vet att jag och alla andra finns här om det är nått.



Men vi ses snart och då får vi alla (utom emelie tyvärr) julmysa lite och jag e redan sugen på lite mellandagsrea

2009-12-13 @ 14:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0