Låt mig sova!

Satan var jag sover skönt just nu. Man liksom längtar efter att få krypa i säng på kvällen samtidigt som man inte vill gå upp på morron. Upp kommer jag såklart men det är inte utan att jag får intala mig själv att jag måste. Stegen in till badrummet är nog värst tills jag står i duschen. Då brukar jag vanligtvis piggna till och det är skönt måste jag säga. Älskar att duscha. Men egentligen så badar jag helst. Tyärr har vi studenter inget badkar, kanske ska sno ett? haha Tror inte att Öbo skulle uppskatta det faktiskt.

För övrigt har jag kommit på anledningen till mina sömnproblem i helgen. Det är nämligen fullmåne idag. Jag är en såndär person som känner av det väldigt väl varje månad. Vissa månader har jag skit svårt att sova de tre nätterna när det är på väg att bli fullmåne, är och passera fullmåne. Andra månader kan jag ha skitsvårt att sova 1-3 nätter före själva fullmånen och då sover jag som en stock sen.

Nu ska jag äta frukost och sen är det seminariedags. Lite nervös eftersom läraren verkar ha varit på grillningshumör igår. Får hoppas att hon har en bättre dag idag! Efter det är det fortsatt skrivande på uppsatsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0