Jullov!!

Satan så härligt det är!! Helt underbart... Uppsatsen är avslutad och finito för den här gången. Nu får vi invänta en åsikt från läraren. Känner att jag hade riktigt flow idag när vi skrev ihop diskussionen. Känslan är obeskrivlig, jag är enormt lättat.

Vi firade detta med pizza och cola hos Jennie. Jag och Nina passade på att klippa oss. Tror det blev bra men på mig är det lite svårt att se resultatet direkt eftersom det behöver lite tid att lägga sig samt lite hårgrejs i men det känns bra.

Har precis dammsugit och håller nu på att samla ihop alla saker jag ska ha med mig hem. Kläderna slängde jag ihop igår så det är klart men nu är det allt annat som ska organiseras. Måste dessutom slå in Zebbans julklapp/födelsedagspresent. Stackarn fyller ju år på julafton! Thomas julklappar är kvar att slå in också. Efter det blir det middag i form av köttfärssås och spagetti.

Ska bli skönt med en dusch senare och raka benen och lite sånt. Funderar även på att bädda rent i sängen men vet inte om jag pallar det.

Slänger in två vinterbilder från imorse på väg upp till universitetet för sista gången iår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0