Försovit mig

Jag har verkligen inte hört när alarmet ringde kl 07.45 imorse. Jag har alltså stängt av det i sömnen och det händer typ aldrig. När jag vaknade till medvetande tyckte jag att det var skit konstigt att det inte ringt än och att det var så ljust i rummet. Kollar på klockan och inser att den är 09.50.. PANIK föreläsningen börjar om 25 minuter. Inte en chans att jag hinner... Eftersom jag hade fått springa till universitetet och lukta gammal alkis och utan frukost. Så att komma till andra halvan av föreläsningen gick också bort för det hinner jag inte.

Blir så trött när det här händer för det händer ju inte ens en gång i veckan, månaden, halvåret. Det händer kanske en gång om året att jag försover mig och missar något jag borde vara med på. Men vad kan man göra? Är ju sur på mig själv också eftersom det hade varit en bra föreläsning för examinationsuppgiften som ska vara klar´på torsdag.

Nej det är mycket nu, orkar knappt tänka längre. Men bara att kämpa vidare, peppa peppa det är snart jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0