Besvikelse

Ja man kan ju inte vara nöjd jämt eller? Tycker inte att rean nere på stan var nått att ha. Men så är det väl alltid när man för en gångs skull har pengar att handla för? Är ju inte så att de växer på träd när man är student. Okej det gör de inte när man jobbar heller, beroende på vad man jobbar som.

Så blev lite tråk men nödvändigheter som underkläder. Köpte också hårinpackning och mysbyxor på cubus. Har fortfarande presentkort kvar att shoppa upp men de kan man spara en längre tid som sagt så går ingen nöd på mig än så länge.

Jag och mamma åkte till Elgiganten och köpte en ny dator till mig bror så antar att jag kommer ha massor att göra en tid framöver. Denna familj är inga tekniksnillen direkt!

Funderar på att köpa en spikmatta. Kostar 199 kr på Rusta. Borde ju inte vara någon skillnad mot de som kostar 500 kr eller? Någon som köpt på Rusta? Jag tror fortfarande att det gör skit ont men får väl pina mig själv ibland. Straffa mig själv om jag inte är snäll eller nått? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0