Ännu en dag till enda

Dagen har varit tröttsam, tråkig, jobbig och omotiverad samtidigt som den varit produktiv, mysig och jävligt rolig. Tänk om alla dagar kunde vara som denna. Mena man kan ju inte ha kul jämt och man orkar inte med tråkdagar hela tiden.

Det var jätte mysigt att alla i korridoren, minus Janne, plus Nike, var med idag. Jag tog på mig att göra knäck och det blev skit gott. tror dock att jag går på sockerkicken just nu eftersom jag aldrig äter så mycket sött och idag var det typ bara sött. Men det var riktigt trevligt, vi bytte julklappar med varandra och snackade massa skit. Tycker vi är ett härligt gäng, synd att det inte varar för alltid haha.

Efter fikat och myset gick jag, Markus, Adde, Anna och Karin ut i snön. Blev snöbollskrig och några svängar nerför tybbletuttarna. Inte för mig dock eftersom jag min första gång åkte på en feting sten och kunde knappt gå efter. Nu kan jag knappt sitta och min vänstra skinka är blå. Men antar att det är smällar man får ta? Skit kul hade vi iaf, man kände sig som ett barn på nytt. (Bilder kommer när jag fått av Markus).


Kommentarer
Postat av: Emelie

Har sokt Annas rum, bara sa att du vet!

2009-12-16 @ 02:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0