Johan Ståhl

Är det någon som kommer ihåg den här snubben/dåren från Talang 2007? Han jobbar nu faktiskt som professionell trollkarl.

Ni kanske inte kommer ihåg honom men såhär är det. Han är en släkting till mig. Mammas kusin rättare sagt, vet inte vad han är till mig dock men jag har liksom växt upp med hans trollkonster (de gånger vi träffades). Vi var ofta ute på deras land kommer jag ihåg. Då han är lite äldre än jag lekte jag mer med hans lillebror. Men sak samma. Det är inte poängen med detta inlägg.

Saken är den att jag fick reda på att han gifte sig igår. Så Grattis Johan!! =D

Kommentarer
Postat av: Emilia

Yes absolut det är bara o slå en pling när du ska ner;)

2009-08-23 @ 15:01:53
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0