Äntligen sol

Äntligen, äntligen, äntligen är solen framme, det är varmt och nästan inte ett moln på himlen.

Att det har tagit 4 veckor för vädret att inse att det här är sommarväder är en annan femma. Därför ska jag för första gången på typ evigheter åka till playan och gassa lite i solen. Mena brännan har ju nästan försvunnit. Så kan det inte vara!

Förresten så håller en ny granne på att flytta in. Som Osama sa: Nej faan inte en svartskalle till. Det bor nämligen en utländsk familj mitt emot nu en bredvid. Fast det verkar vara en yngre kille. Mamma blev nyfiken direkt förstås, tänk att de alltid måste ha koll på grannarna?!
Jag bor ju inte här på riktigt så för mig är det väl sak samma.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Har det varit dåligt väder i Ua?

Haft jättesoligt både i Norrland, Västkusten o Köpenhamn....

2009-08-03 @ 16:55:58
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0