Jag lever

Denna vecka har det inte funnits något att blogga om. Jobb och hockey är väl bubblan jag jobbar just nu. Är ju ändå kvaltider. Igår åkte vi upp till Leksand för match 5 av 7. Säger bara, stämningen, WOW. Sittplats stod upp innan matchen startade. Slutar aldrig förvånas över alla som stöttar laget i medgång och motgång. Denna säsong har varit allt annat än lätt om man hejar på Leksand. Turligt nog slutade matchen med vinst och nu har vi möjlighet att avgöra på måndag.
 
Fastan då. Jorå det går bra. Jag mår toppen. Skönt att inte behöva bekymra sig över vad man ska äta och när det ska passas in att laga mat. Dock saknar jag att träna men tänker börja smått nästa vecka. Efter gårdagens hockeyträningspass på ståplats så ska det inte vara något problem.
 
Idag väntar släktträff i Stockholm.
 

Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

fin header

2015-03-28 @ 10:28:52
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0