Helvete också

Ja det gick åt helvete igår. Jag vet inte vad som händer egentligen men laget var stundtals som paralyserade av stundens allvar eller nått. Svårt att säga för jag är inte hockeyspelare på elitnivå och lär aldrig bli något annat på elitnivå heller. Det grusades för länge sen.
 
Denna dag har varit väldigt ångestladdad. Började dagen med både om i magen och ont i bröstet. Engagerad är bara förnamnet. Vill intala mig själv att de bara är hockey... men det är inte det. Det kan vara svårt för er som inte är insatta att förstå. Det kan jag acceptera. Men detta hockeylag och gemenskapen vi supportrar har är oslagbart. Skulle kunna skriva en hel uppsats om det men låter bli.
 
Resan till sista matchen på torsdag är bokad. Lär vara ångestladdat deluxe men tänker inte sitta hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0