Få bukt med tröttheten

Den här väderleken med regn och rusk tar kål på mig. Det är konstant mörkt och all glädje håller på att sugas ut. Ja så känns det faktiskt! Jag tar hellre snö alla dagar i veckan än detta. Då räknar jag med allt kaos som kommer med snön också, samma sak varje år. Det är lite roligt.
 
Så nu har jag köpt D-vitamin och Berocca boost. Kan inte gå runt som en zombie på förmiddagarna länge till. Gissa vem som inte är trött sen på kvällen när det är dags att sova? Det är värt en chansning iallafall, lär knappast bli sämre.
 
Köper mina produkter på Topformula.se. Tycker de är bäst, bra utbud, bra kvalitet, bra priser och snabb leverans.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0