VIP-shopping

Det var VIP-shopping på H&M imorse. Tro fan på att klänningen inte fanns! Provade iallafall klännigen i en annan färg för att se hur den satt på. Skönt och fin men vet inte om den är så party. Materialet var inte som jag tänkt om jag säger så. Kollade på H&Ms hemsida, leverans i slutet av juni. Ja, då är det ju aningen för sent.
 
Vi var och planerade inför företagsfesten igår. Så vi kollade lokalen igen och lite så. Eftersom jag ändå tagit på mig att tvätta bilen passade jag på att svänga in på ett annat H&M som annars är lite långt ifrån där jag bor. Klänningen fanns inte där heller. Det finns ett H&M kvar i stan, får väl dra iväg dit och kika. Finns den inte, vet jag inte vad jag ska ha på mig.
 
Köpte iallafall två andra saker imorse. Klänning och kofta ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0