Trötthet

Känner mig rysligt trött och sliten. Jag vet inte riktigt varför med förra veckan och denna veckan har bara varit tuff. Har sovit dåligt. Sover oroligt, vaknar flera gånger och drömmer konstigt. Drömtydning någon? Kan väl vara lite stress som kommer krypande med tanke på det som ska hinnas med innan semester. Så känns det emellanåt som att jag tar på mig för mycket privat också.
 
Trodde detoxkuren skulle hjälpa lite men nu är det dag 7 av 7. Nästa fast börjar imorgon om jag ska vara i form till Turkiet. Kommer väl aldrig vara helt redo för en solsemester och bikini. Varje år kommer jag iallafall lite närmare. När jag väl kommer till resmålet orkar jag inte bry mig. Jag gillar sol och bad, kanske inte har den snyggaste strandkroppen men jag måste acceptera läget.
 
Just nu är det 12 arbetsdagar kvar till semestern. Det kommer att gå undan sista veckorna! Om bara vädret kunde bli lite bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0