Läget

Just nu är det jobba, jobba, jobba som gäller. Nästa vecka är det påsk och många är lediga. Det innebär att lönekörning och allt måste vara klart imorgon. Med många kontakter på vägen blir det ofta stopp längs vägen. Men tänkte unna mig att gå hem tidigt imorgon (om jag kan) samt ansökt om ledigt 25/4 (har massa komp att ta ut).
 
Hur härligt blir det inte med långledigt över påsken, jobba 3 dagar, långhelg, jobba 2 dagar och semester i Aten! I lööööv it!
 
Det händer annars inte mycket spännande i livet. Helgen var full rulle, helt slut men nu är jag på banan. Eller nej, det är fredag imorgon så är sliten efter veckan men vem bryr sig? Kämpa!
 
Syster tog körkort igår. Perfekt jag som behöver chaffis 05 på morgonen till Arlande sista april ;-).
 
Game of Thrones säsong 4 började i veckan. Såg första avsnittet och kände mig besviken. Det hände ju ingenting... ingen direkt spänning inför nästa vecka. Aja, får fortsätta med Vikings och The Following.
 
På återseende!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0