Nu kommer kylan

När jag kollade på termometerna i köksfönstret imorse visade den 4 grader. Jag läser på facebook om folk som fått skrapa den första frosten från bilrutorna. Jag tvingades till och med ha halsduk och vantar när jag cyklade till jobbet. Kan säga att det ändå inte var speciellt skönt ute. Kanske borde börja klura på vart jag ska ställa olivträdet som min faster gav mig. Källaren hade kunnat vara ett alternativ men såklart måste den ha ljus också. Vart ställer jag ett träd inomhus i en lägenhet? Kommer inte se riktigt klokt ut. Detta måste jag helt enkelt klura lite på. Gäller även att hitta ett bra ställe där katten inte leker med den. Kul att dammsuga jord också, räcker med kattsand i halva badrummet! Det ska nog lösas sig. Ska fixa nya gardiner också, de jag har ser ju inte kloka ut så hoppas farmor kan hjälpa till att sy nya.
 
Har även beställd byrån till hallen, blir till att handla lite lampor och sånt på fredag sen är det bara till att sätta upp allt. Behöver lite ljus i hallen om man säger så, blir fint nu när semesterlönen kommer. Vi får i efterskott.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0