Full fart framåt

Som om jag inte haft fullt upp hela veckan så blir det inte mycket av vila och återhämtning i helgen direkt. Imorgon far vi upp till Leksand. Blir kvar tills på söndag. Jag och BFF ska muppa oss så mycket som bara vi kan. Det blir med andra ord synd om pappa hehe. Kanske kan rycka upp honom lite. 
 
Tror vi är lite övertaggade, få se hur detta slutar!
 
Annars så måste jag rekommentera ett hårmousse jag fick hem igår, från Tigi Catwalk. Det är verkligen allt som jag saknat sedan Sunsilk slutade tillverka det mousse jag hade fram till 2010. Jag har helt enkelt varit lite vilsen sedan dess, har använt Tigi Bed head produkter men de har inte varit hundra rätt i alla väder. Lockigt hår kräver lite mer. Detta däremot är toppen. Inget klet, inget kladd. Jag upplever att frizzet hålls borta nu när det är fuktigt samt att håret förblir mjukt och glansigt. Tigi Catwalk Curl Collection Lightweight Mousse.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0