Hansel & Gretel Witch hunters

Jag och Gabi var på bio igårkväll. Eftersom jag är lite småkär i Jeremy Renner så enades vi om att gå och se Hansel & Gretel. Måste säga att jag tyckte den var bra och en såndär okomplicerad film där man inte måste tänka så mycket för att hänga med. Perfekt för en fredagskväll. Filmmusiken var också väldigt bra.
 
Handlingen i sig var väl inte så konstig. Tyckte dock det var roligt att Hansel blev sockersjuk av att tvingats äta massa godis hos häxan de hölls fångna hos när de var små. Rolig detalj men inget som påverkade handlingen direkt. De har lyckats jäkla bra med kostymerna iallafall för häxorna var riktigt fula och emellanåt riktigt äckliga. Tyckte trollet vid namn Edward var jättesöt, snäll var han också.
 
Bara för att lite. Jag vet att han tekniskt sätt är gubbe (? född -72) men vad gör väl det om hundra år? Okej hon som spelar Gretel är också snygg tycker jag ;-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0