Rockade leopardbrallor igår

Är ganska nöjd med mitt köpa av leopardmönstrade byxor ändå. Jag kände mig ganska osäker på om jag skulle "våga" använda dem men i slutändan var det väl inget konstigt. Fick ganska mycket komplimanger för dem också.
 
Sen att någon väldigt omogen person gick in på min blogg igår och skrev en kommentar som löd som följer "Hoppas det går åt helvete för dig på jobbet, din feta och lata samhällsparasit". Kan inte påstå att jag bryr mig, känner inte personen och lat är jag knappast då jag jobbat hårt för att få det här jobbet och det vet typ alla i min närhet. Är ju inte så att jag valt att gå hemma och göra ingenting, det kräks jag av. Sen om att jag är fet... NEJ det är jag inte. Visst jag kanske inte är en Victoria secret modell heller men det strävar jag inte efter. Det är 5-6 kilo tills jag enligt BMI ligger på normalvikt, även om jag vill ner mer och jobbar på det, så är jag definitivt inte fet. Jag är kvinna och jag har former DEAL WITH IT! Någon annan som vill ta ut sina aggressioner eller dåliga humör på mig, fine! De kommentarerna rinner ändå av mig som vatten på en gås...
 
Så tillbaka till poängen med inlägget, mina byxor och att jag försökte ta en bättre bild på min Ombré, jag är nöjd. Det är väl huvudsaken ;-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0