Mitt 2013

Mitt 2013 har varit riktigt bra med tanke på hur mitt 2012 var. Det går definitivt framåt.
 
När jag skriver detta sitter nog de flesta på någon fest eller middag någonstans i vårt avlånga land. Själv sitter jag hemma med katterna. Har varit ut och käkat med mamma en sväng men sen åkte jag hem igen. Familj på olika håll och vänner som även iår valt att fira nyår på andra håll resulterade i att jag nu sitter hemma. Ville heller inte tränga mig på folk när man inte fått frågan.
 
Tänkte köra en snabb sammanfattning av de bra sakerna som hände mig 2013. Det som inte var så bra behöver vi inte älta tänkte jag. Så kör en kortis i punktform.
 
- Jag fick jobb, heltidsjobb med det jag utbildat mig som och trivs riktigt bra.
- Jag fick förstahandskontrakt på en nyrenoverad lägenhet.
- Leksand gick upp i Elitserien (bytte namn till SHL i somras).
- Jag blev moster till en riktig busunge!
- Var på Daladerbyt mellan Leksand och Mora i Globen.
- Sverige vann VM-guld på hemmaplan (ishockey)
- Chicago Blackhawks vann Stanley Cup (ishockey)
- Resultatet av ryggoperationen blev lyckad.
- Det har gått riktigt bra för Leksand i SHL (plats 6)
- Varit utomlands två gånger, Rhodos och Marocko.
- Jag fick Meeko!
 
Men framförallt...
Både jag och mina katter plus mina nära och kära har fått vara friska hela året.
 
Med tanke på att jag troligtvis kommer vara rätt uttråkad kommer jag troligtvis även lägga upp lite bilder från Marocko. God fortsättning...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0