Nu är det höst på riktigt

Tänkte vänta ett tag med att säga hej hösten men får nog göra det nu iallafall. Solen kanske värmer lite men det är inte mycket. När det är skönt att dra på sig en halsduk när man går ut säger det kanske en del om vädret. Jag har ju blivit riktigt fryssen (alt. frusen) av mig. Nackdelen med att bränna bort sitt fettlager månne? På gott och ont så är det väl värt det i slutändan.
 
Det positiva med hösten är väl ändå alla fina färger. Älskar när träden börjar ändra färg på löven, lönnen är ju alltid först ut och så brukar väl björk och asp följa tätt efter. Lönnen utanför "jobbet" (där jag inte är längre) började ändra redan i slutet av augusti. Ett tecken på vilken dålig solsommar vi haft. Hoppas på en kall vinter med massa snö så vi får en fin sommar nästa år. Ge mig gärna ett jobb snart också så jag kan utnyttja några semesterdagar i solen till jul och nyår!
Gillar verkligen funktionen att lägga in Instagrambilderna direkt. Mindre krångel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0